Hälsningar från badrummet

Multitasking?

Sitter här med datorn i knät och två av tre barn är i badkaret.
Det har vart en fin dag!
Det gick bra hos tandis!
Jag har städat och gjort iordning ute på altan!
Lagat mat åt mig barnen och föräldrarna! Ja, åt karln med förstås..men han jobbar och får äta senare.
Nu ska jag väl snart (förhoppningsvis) slänga mig i soffan!

En sak som jag funderar på: när man ska in i sin bil på en parkering, varför kommer då alltid den som parkerat precis brevid och ska in i sin?
På hela stora parkeringen,inte en själ, men vi ska stå där och trängas precis jämte varann?
Liksom vad är oddsen? Men det slår aldrig fel!!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jättegoda pannbiffar med fetaost, å hembakta bullar till kaffet, man tackar !!

2011-05-28 @ 09:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0