Morgonstund har blogg i mun!

Godmorgon.

Här sitter jag vid frukostbordet, med en kopp te, en macka och en massa tjatiga ungar.."mamma kan jag få?" "mamma, kan jag få hälla aprikoskräm i mitt glas?" "mamma, jag vill inte ha saft med mig på utflykten, jag vill ha en frysbox och glass!" "mamma, jag vill äta med en bebissked!!"
mamma mamma mamma mamma mamma!!!!

Ibland drömmer jag lite om en lugn, tyst frukost för mig själv. Tänk att få sitta i helt lugn och ro, ingen som ska ha, ingen som bajsar på sig precis när man ska ta första tuggan, ingen som spiller.
Nåja, man sitter ju inte uttråkad direkt!


Har inget bestämt för den här dan. Det är så himla GÖTT att va ledig!! AAH! Och det är inte länge till semester och f-ledighet heller...två tre veckor typ. Nu fick jag en tallrik amerikanskapannkakor av karln. Ska hugga in!!

Kram Leni*

Kommentarer
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Hehe tjat är alltid lika roligt ;)

2011-05-25 @ 08:37:03
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Pappa

När alla ungarna flyttat och man har en lugn tyst frukost utan störande moment händer det att man längar efter en rörig frukost där ungarna är med å babblar. Var sak han sin tid.

2011-05-26 @ 06:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0