Skön måndag

Jag må säga att den här dagen har vart riktigt bra!
Vilken skillnad det gör, bara man i tanken bestämmer sig för att "det här ska bli bra, jag orkar och har mer tålamod än jag tror"

Sen i fredags har jag varje morgon bara tänkt "idag blir en bra dag" och faktiskt har det vart det också!

Inställning och tankekraft- väldigt styrande, som det visar sig.

Vad häftigt det känns!


Fick hem mitt paket från ellos idag! Wohoo! Massa fina kläder, till mig och barnen.
Flera par skor till mig också.
Varje sommar är det annars samma visa, jag har inte ett enda par och får gå och tigga åt mig ett par av mamma. Men nu är jag garderad, sandler, ballerinor, och ett par höga..pumps? Är väl inte som tjejer i allmänhet där...hatar faktiskt att köpa skor, går i samma gammla adidas sen 6 år tillbaks i vanliga fall!

Jonathan och Viktor fick shorts och t-shirtar. Dom blev supernöjda och satte på sig nyförvärvet direkt.
Julia fick också en hel drös med kläder..men alltså..kan en ettåring va modemedveten?! jag tror fan det, försökte sätta på henne en av de nya munkjackorna när vi skulle gå ut, men nej. Hon tvärvägra, slängde sig på golvet och gallskrek. Fick hämta hennes gammla ärvda, då gick det bra (!) Får lite panik, har ju redan ett modelejon till barn. Tänkte faktiskt att jag iaf ett tag till skulle få klä Jullan så som jag vill! Och nej jag vet...hon är ingen docka. Men det är ju så kul att klä henne! Så länge man fick vill säga...

dax att gö nått annat!

Kram Leni*

Kommentarer
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Hehe är som dig, skor är väl inte min grej :-p. Hatar när man ska gå med kompisar och kolla på skor, jag riktigt lider hehe.

2011-05-23 @ 20:14:43
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Pappa

Tankens kraft kan vara stor, kör hårt!!

2011-05-23 @ 21:53:30
Postat av: lena

Måste säga att skor .. en av mina favorit grejer!

Lycka till med din nya blogg. Tankens kraft är stor!

Kram mamma

2011-05-24 @ 09:38:35
URL: http://vildalillablomma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0